مدیریت
نقش یادگیری سازمانی در نوآوری و ایجاد مزیت رقابتی پایدار

حمید رضا پشم فروش زاده

دوره 4، شماره 46 ، دی 1402

چکیده
  به دلیل تشدید رقابت و افزایش وابستگی به سرمایه گذاران خارجی، نوآوری باز به یک استراتژی اجتناب ناپذیر و رایج برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار تبدیل شده است. تحقیقات متعددی در مورد مزیت نوآوری باز انجام شده است، مزیت نوآوری مکانیسمی است که از طریق آن نوآوری باز به مزیت رقابتی پایدار تبدیل می شود. این مطالعه با تکیه بر چارچوب قدرت استراتژی- ...  بیشتر